Het kan zijn, dat u over iets niet tevreden bent. Als dat zo is, laat het dan weten. Bij haar dienstverlening heeft Ad Astra Advocatuur als uitgangspunt, dat de cliƫnt centraal staat. Het gaat er niet alleen om uw zaak te winnen; u moet er ook vertrouwen in hebben, dat de zaak zo behandeld wordt als u zou willen. Dat kan alleen als u het tijdig aangeeft wanneer de behandeling niet overeenstemt met uw verwachtingen daarover.
In dat verband is Ad Astra Advocatuur te allen tijde bereid nader toe te lichten waarom iets gaat zoals het gaat, of –als er alternatieven zijn– samen met u naar een manier te zoeken waar u meer tevreden over kunt zijn.
Ook als er iets naar uw idee is misgegaan, wordt het op prijs gesteld, als u dat aangeeft. Zonodig kan dan samen gezocht worden naar een oplossing en/of herstel.
Het wordt op prijs gesteld, indien u als u klachten heeft daarvoor een klachtenformulier wilt gebruiken. U kunt dat hier downloaden. Meer weten? Lees dan de klachtenprocedure.